Všetko je na internete. Firmy majú svoje webové stránky hlavne preto, aby boli tam, kde ľudia hľadajú informácie na základe ktorých sa rozhodujú. Štandardom je, že si firma realizuje svoj web, ale následne ho už nevylepšuje a neprispôsobuje potrebám svojej cieľovej skupiny. Preto vám poskytneme pár jednoduchých rád, ako na to.
Meranie a vyhodnocovanie
Zmerajte si rýchlosť webu na desktope a v mobile. Na to slúži priamo nástroj od Google na doméne: developers.google.com/speed/pagespeed/insights/. Zrýchlite web, lebo to je základné kritérium pre návštevníkov, ale aj pre vyhľadávače.
Mať na webe nasadený Google Analytics je nutnosť. Je to komplexný merací nástroj, ktorý môže efektívne využiť aj laik, stačí sa zamerať na pár hlavných štatistík. Sledujte primárne návštevníkov z neplatených kanálov, lebo tie nie sú ovplyvnené cielením kampaní…