Získavanie informácií a nakupovanie na internete spája jeden silný a veľmi aktuálny fenomén: dôveryhodnosť.
Tak, ako si treba overovať pravdivosť a pôvod informácií, aby sa zabránilo šíreniu tzv. fake news, si každý z nás, či už vedome, alebo nevedome overuje dôveryhodnosť webov, na ktorých sa pohybuje a má záujem o informácie, služby, spoluprácu. Veľmi dôležité je aj to, ako dôveryhodne pôsobí e-shop, kde si chceme niečo kúpiť.
Ktoré informácie zvyšujú dôveryhodnosť?
Skontrolujte si svoj web a zistite, či máte nastavené základné prvky na zvýšenie dôveryhodnosti, ktoré zvyšujú predajnosť produktov, či služieb. Dávajte si pozor na tieto základné prvky a obsah:
Podozrivo nízka cena
Aj príliš veľká zľava, napríklad vo výške 50 – 80 %, pôsobí na zákazníkov podozrivo. Pokiaľ nejde o špecifický výpredaj, napríklad poškodeného alebo vráteného tovaru, s veľkými zľavami, buďte opatrní. Zákazník si ľahko domyslí, že pokiaľ predávate napríklad so 70 % zľavou a stále sa vám to oplatí, môžu byť vaše ostatné produkty predražené. Je vhodnejšie dať nižšiu zľavu a radšej iný benefit – dopravu zadarmo alebo zľavu na ďalší nákup.