V súčasnosti internet poskytuje nekonečné možnosti sebapropagácie a možnosti rýchleho rozbehnutia biznisu.

Máte nápad na skvelý produkt? Vyrábate niečo alebo sa viete dostať k jedinečným produktom, ktoré na našom trhu nie sú a majú potenciál byť tu žiadané? Tak neváhajte a vytvorte si vlastný eshop. Mám pre vás tieto základné rady, ako sa vyvarovať chybám.

1.         Vymyslite jedinečný brand

Pokiaľ nechcete, aby názov vašej už jestvujúcej firmy bol aj brand eshopu, tak si musíte vymyslieť nový a zaujímavý názov. Vyhnite sa popisným názvom kategórií, ako sú napríklad: lacnetopanky.sk, najkrajsiehracky.sk alebo mobilneprislusenstvo.sk.

Od začiatku musíte mať ambíciu byť svetoví, a tak by názov brandu mal byť zrozumiteľný aj v cudzích rečiach (nepoužívajte v názve písmena ako ô, č, ť a podobne, ktoré cudzinci nevyslovia).

Zdieľajte môj článok