Veľa firiem zabúda budovať vlastnú značku, alebo značky svojich produktov. Vytvárajú úžasné kampane, natáčajú nákladné reklamy, no mnohé pritom zabúdajú komunikovať značku.

Brand je najlepšia investícia

Dnes vzniká mnoho značiek a nových produktov. Mnohé z nich pri svojom zrode zanedbávajú to najpodstatnejšie, čo je branding. Značka nie je len názov, logo a doména. Značka by mala byť už od začiatku riešená komplexne a vytvárať tak celý brand. Dôležité sú mnohé aspekty:

  • medzinárodná použiteľnosť
  • jednoduchá a nezameniteľná doména
  • možnosť vytvorenia ochrannej známky
  • jednoduchá vysloviteľnosť a nezameniteľnosť
  • použiteľnosť v komunikácii a v marketingu

Investujte pri zrode značky do jej kvality. Na tejto hodnote budete budovať firmu a bude od nej závisieť možnosť so značkou dlhodobo pracovať a rozvíjať ju…