Veľa firiem zabúda budovať vlastnú značku, alebo značky svojich produktov. Vytvárajú úžasné kampane, natáčajú nákladné reklamy, no mnohé pritom zabúdajú komunikovať značku.
Brand je najlepšia investícia
Dnes vzniká mnoho značiek a nových produktov. Mnohé z nich pri svojom zrode zanedbávajú to najpodstatnejšie, čo je branding. Značka nie je len názov, logo a doména. Značka by mala byť už od začiatku riešená komplexne a vytvárať tak celý brand. Dôležité sú mnohé aspekty:
- medzinárodná použiteľnosť
- jednoduchá a nezameniteľná doména
- možnosť vytvorenia ochrannej známky
- jednoduchá vysloviteľnosť a nezameniteľnosť
- použiteľnosť v komunikácii a v marketingu
Investujte pri zrode značky do jej kvality. Na tejto hodnote budete budovať firmu a bude od nej závisieť možnosť so značkou dlhodobo pracovať a rozvíjať ju…