X

Značka ako základ úspechu


Veľa firiem zabúda budovať vlastnú značku, alebo značky svojich produktov. Vytvárajú úžasné kampane, natáčajú nákladné reklamy, no mnohé pritom zabúdajú komunikovať značku.

Brand je najlepšia investícia

Dnes vzniká mnoho značiek a nových produktov. Mnohé z nich pri svojom zrode zanedbávajú to najpodstatnejšie, čo je branding. Značka nie je len názov, logo a doména. Značka by mala byť už od začiatku riešená komplexne a vytvárať tak celý brand. Dôležité sú mnohé aspekty:

  • medzinárodná použiteľnosť
  • jednoduchá a nezameniteľná doména
  • možnosť vytvorenia ochrannej známky
  • jednoduchá vysloviteľnosť a nezameniteľnosť
  • použiteľnosť v komunikácii a v marketingu

Investujte pri zrode značky do jej kvality. Na tejto hodnote budete budovať firmu a bude od nej závisieť možnosť so značkou dlhodobo pracovať a rozvíjať ju…

Prečítajte si ďalšie moje články

This post was last modified on 11/10/2019 21:09

Milan Markovič: