Poradenstvo s online marketingom
Svoje skúsenosti z tvorby stratégií uplatním aj v návrhu, ktorý ušijem priamo pre váš online marketing. So správnou stratégiou dokáže váš biznis rásť.
01
Získanie informácií
02
Podrobná analýza
03
Návrh stratégie
04
Realizácia a reporting
Postupuje sa na základe harmonogramu. Najprv sa tvorí alebo upravuje web/eshop, navrhne sa grafika kampane, nastavujú sa správne nástroje (GA, Google Ads, Facebook BM, FB pixel a podobne…).
Kampaň a celkovú komunikačnú stratégiu musím priebežne sledovať a upravovať. Priebežné výsledky vyhodnocujem a navrhujem úpravu kampane a detailov komunikácie. Je veľmi dôležité správne vyhodnocovať a interpretovať výsledky. Pravidelný reporting u klienta je základom úspechu celej kampane.
Stratégia online marketingu
Správna stratégia musí byť založená na dátach a informáciách, ktoré musím správne interpretovať. Úspech stratégie je závislý aj na klientovi a jeho dôvere k celému tímu, ktorý na kampani pracuje.
Základ dobrej online stratégie závisí aj od kvality webu/eshopu, na ktorú ma kampaň smerovať.
Web musí spĺňať:
• musí byť rýchly na desktopoch aj na mobiloch
• nesmie mať chyby z pohľadu používateľskej prívetivosti (UX)
• musí mať dobre riešené SEO parametre, kód a popisy
• musí byť responzívny a dobre sa zobrazovať na mobiloch
• musí byť zabezpečený a mať SSL certifikát
Máte záujem o konzultáciu vášho marketingového zámeru?
Tvorba UX analýz
Tvorba webov a eshopov