Máte nápad? V dnešnej dobe rýchlych riešení a globálneho toku informácií je obrovskou devízou mať jedinečný nápad. Nápady sú to najdôležitejšie, čo k podnikateľskému zámeru potrebujete. Ak máte nápad, skúste ho rozvíjať pomocou myšlienkových máp, z ktorých vám vzídu jednotlivé úlohy a otázky na doriešenie.
1. Posúďte kvalitu vášho nápadu
Je veľmi dôležité systematicky posúdiť kvalitu a hodnotu produktu alebo služby. Na relevantné a spoľahlivé podklady je potrebné zozbierať informácie a odborne ich spracovať.
Ako prvé je dôležité spraviť podrobnú analýzu trhu a analýzu konkurencie. Dá vám to odpoveď na to, či je váš nápad jedinečný a viete tak správne definovať jeho konkurenčné výhody. Spíšte si, v čom je váš nápad unikátny a originálny a či je dostatočne inovatívny. Viete povedať, v čom je pridaná hodnota vašej služby alebo produktu? Ak máte skúsenosť so SWAT analýzou, tak si ju pre váš nápad určite spravte…
Prečítajte si ďalšie moje články
This post was last modified on 11/10/2019 21:09