X

Vychytávky na e-shopoch: Keď e-shop presne vie, čo chcete

Dobrá personalizácia dokáže prispôsobiť ponuku, jej zobrazenie alebo produkty tak, aby vám čo najviac vyhovovali.

Personalizácia dokáže na základe dát a správania relevantne osloviť nielen vás, ale aj ľudí, ktorí sú vám veľmi podobní. Vyšší stupeň personalizácie je prediktívne prispôsobenie, ktoré dokáže predvídať správanie, priania a potreby zákazníka a presne prispôsobiť ponuku produktov. Nemusíte tak dlho hľadať pre vás vhodné kategórie alebo produkty a e-shopu sa zvyšuje konverzný pomer. Teda to najdôležitejšie, pomer návštevníkov a pomer tých, čo reálne nakúpia.

Personalizácia na e-shope funguje na základe získania behaviorálnych, technických a kontextových údajov o používateľovi. Tie dokážu ovplyvniť to, čo sa zobrazí napríklad aj pri opätovnej návšteve e-shopu.

V článku sú kapitoli o tom, keď:
  • o vás e-shop veľa vie
  • s vami e-shop komunikuje osobne
  • na e-shope všetko ľahko nájdete
  • e-shop premýšľa

V článku píšem aj o tom, že ľudia nakupujú tam, kde sa nakupuje jednoducho.

Zdieľajte môj článok


Prečítajte si ďalšie moje články


This post was last modified on 15/11/2021 8:45

Milan Markovič: