X

Milan Markovič: „Facebook neohlupuje, ale môže radikalizovať.“

Môj rozhovor pre magazín INSTACKS

Bojíte sa zmeniť profesiu? Milan Markovič nie. Po 10 rokoch zavesil prácu architekta na klinec a prešiel do digitálneho marketingu. Dnes sa venuje zákazníkom, ktorí chcú uspieť v online svete.

Rozprávali sme sa aj o tom, ako (a či vôbec) boli slovenské podniky pripravené na pandémiu, čo potrebuje eshop, aby uspel v online svete, no taktiež o faktoch, pre ktoré môže byť Facebook rizikom.

Ako sa dostane talentovaný architekt do sveta digitálneho marketingu?

Ja sám som bol prekvapený, akí rôzni ľudia pracujú na marketingových pozíciách. Stretol som tam aj architektov, takže až taká rarita nie som. (smiech) Zistil som, že v živote mávam obdobia, keď potrebujem výraznú zmenu.

Architekúre som sa venoval desať rokov. Switch prišiel v čase, keď som druhý rok robil prácu, ktorá ma nebavila. Riešil som enviromentálne štúdie, projekty na separáciu odpadu, pasportizáciu, revitalizácie. Zadania boli koordinačné, nie tvorivé, riešili sme stále niečo s úradmi. Pracoval som v maličkom ateliéri a chýbal mi tím ľudí. Ta práca bola príliš rutinná.

Zdieľajte môj článok


Prečítajte si ďalšie moje články


This post was last modified on 23/01/2022 18:25

Milan Markovič: